lördag 2 mars 2013






Under dagen har jag varit i Linköping tillsammans med min stiliga kille, vi gick omkring i lite butiker. Jag fyndade ett par jeans från H&M för enbart 99kr. Hade lite rabattkuponger+att det var jeansrabatt idag. Sånt är kul! Tobias bjöd sedan på lunch på Restaurang Olympia. De är mest kända för sin fantastiska Tapas de har på kvällarna, men vi åt souvlaki som var helt godkänd. Drack en otroligt spanskt rött vin till.

Nu ikväll har vi varit i Kisa, firat Tobias mamma tillsammans med hans släkt och sedan stannade vi kvar och tittade på Andra chansen. Nu blir det lite tv i sängen och sen sova, jobbar i morgon. Sen kör vi ny vecka med en massa härlig träning! Själv ska jag ta mig ur min comfort zone en aning och testa på Yoga. Smidig som ett kylskåp som man är, men jag ska ge det ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar