fredag 22 februari 2013


Iskallt men ändå vackert väder har det varit idag, jag tog med mig Astrid och gick en timmes promenad. Sen har jag storstädat hela huset, så det var rent och fint lagom till Tobias kom hem från jobbet.


Vi åkte till City Gross tillsammans och vecko-handlade. Solen sken och det var riktigt mysigt, haha! Som tack för att jag städat till Tobias kom hem fick jag rosa städgrejer...hm, jag undrar hur jag borde tolka det? Jag väljer att ta det som ett skämt, dessutom älskar jag rosa. Så där kom han minsann undan. 


Jobbar ett dygnspass i morgon, så passade på att köpa på mig lite härligt tidsfördriv. 


Det här temärket alltså, åh så gott! Har bara testat classic innan, nu blev det green chai och choko också. 


Sen var det dags att fixa i ordning sig, ikväll har jag nämligen varit på dejt med min fantastiska fästman. Först lite shopping, Tobias köpte en så jäkla snygg skinnjacka till i vår, själv köpte jag lite härligt från body shop. 


På en bio är det inte lätt att hitta vettigt snacks, så jag tog med mig. Loka och choklad utan tillsatt socker till mig och en sockerfri energidryck och mumsiga grok till Tobias. Vi tittade på a good day to die hard, ingen tio-i-topp, men ändå en himla skön film. Det är ju så mysigt att gå på bio tycker jag. 


Innan bion åt vi middag på Hackepi, bilden ska föreställa en kebabsallad. Vi hade mycket roligt åt det, liknande ju mera en köttsallad? Mätta det blev vi och gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar