torsdag 21 februari 2013





Idag har jag grejat med tvätten. På dagen hade jag Step-pass, jag åkte dit lite tidigare för att värma upp på bandet som jag brukar göra. Blev istället indragen på ett Cxworx-pass. Det är ett styrkepass med koreografi med tyngder och gummiband som träningar magen och ryggen. När jag var färdig med båda mina pass rann svetten om mig! Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så stark som nu. Sen jag började äta lågkolhydratkost får jag ingen mjölksyra, musklerna klarar så mycket mera. Tänk på det ni som säger att man måste kolhydratladda innan träning.
Dagens middag blev en satans god köttfärslimpa fylld med mozzarella, salami, soltorkade tomater och ruccola. Rullade ihop och penslade med soja, salt och smör, sen in i ugnen 45min. Till åt vi sky från köttfärslimpan uppkokad med grädde och crème fraiche och blomkålsmos. De rårörda lingonen är självklart sockerfria. 


Ikväll har jag suttit och skrivit lite inbjudningskuvert. Har tänt en massa ljus och har det mysigt. Inväntar svärmor som kommer hit och ska övernatta ute i gästrummet, vi har laddat upp för filmkväll. Vi ska se searching for sugar man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar