torsdag 14 februari 2013


Min alla hjärtans dag började fantastiskt med vackra rosor, tända ljus och framdukad frukost, precis vad jag behövde. Sen har vi varit iväg på möte med ansvariga för catering och lokal till bröllopet. Lokalen är så ljus och fin och det finns möjlighet att öppna upp till en fin grönskande balkong med utsikt över ån. Puben som ligger angränsande till lokalen är perfekt inredd i irländsk stil, precis vad jag sökte. Vi har pratat menyförslag och det blev en del att ta med sig hem att fundera över. Men en hel del är spikat. Sedan åkte vi vidare till blomsteraffären i Boxholm och pratade bordsdekorationer och diverse buketter, där är jag helt klar över vad jag vill ha och är övertygad om att de vet precis vad jag vill ha. De passar min smak perfekt.


När vi kom hem åt jag lite lunch, laktosfri filmjölk med en skvätt laktosfri grädde, hasselnötter och kokoschips. Sen fick jag gå och lägga mig en stund. 


Var lite piggare när jag vaknade, så eftersom jag hade hårfärg hemma passade jag på att köra en färgning. Blev lite mer isig blond än jag haft innan. 


Dagens middag blev laxburgare och aioli, väldigt fräscht och smakade gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar