fredag 15 februari 2013






Dagen började ganska tråkig, jag fick reda på varför jag mått så dåligt på senaste tiden. Det var faktiskt inte helt oväntat, jag är nämligen laktosintolerant. Men jag klarar av de laktosfria alternativen bra, så det ska inte bli några problem. Har mest legat i sängen idag, är fortfarande aningen trött och seg.
Men, ikväll överraskade Tobias med trerätters alla hjärtans dag middag. Det gjorde mig på avsevärt mycket bättre humör. Till förrätt åt vi parmarullar med svampröra och rostade pinjenötter, till drack vi iskall, bubblig och härlig Moët. Till varmrätt åt vi grillade heta revbenspjäll, de bara smälte i munnen alltså! Till efterrätt åt vi hallon och jordgubbar med vispad grädde, kokosflingor och kanel. Hela middagen var magiskt god och jag blev så glad. Du vet alltid vad jag behöver och tar så väl hand om mig.

1 kommentar:

  1. På torsdag kväll får ni överraska mig med något gott, haha. Då kommer jag och bor hos er, hoppas att det är ok.

    SvaraRadera