måndag 25 februari 2013



Tog en timmas promenad tillsammans med Tobias och Astrid i morse, det var kallt och alldeles disigt överallt. När vi kom tillbaka hem drack jag en magic bullet-te, det är hett tevatten mixat med en matsked smör och en matsked kokosfett. Mättande som sjutton.  




Astrid blev lite extra ompysslad under förmiddagen. En testpåse med maten hon ska börja äta om det fungerar kom idag, det gick hem och hon åt det. Sen har lilla duktiga tjejen klippt sig, så himla liten och söt. Hon var så duktig under klippningen och blev så fin.



Jag har varit duktig och skrivit färdigt ALLA kuvert med inbjudningskort till bröllopet. Nu får ni hålla utkik i brevlådan kära vänner, inom några veckor skickas dom. Jag har också varit hos gulliga Johanna på J.K. Nails. Idag gjorde jag bubbelgumsrosa tippar med lite glitter, de passar perfekt till mina träningskläder. 



Solen kom fram i eftermiddag, så jag satte mig mot väggen vid vedboden och solade en stund. Var så uppfriskande. Kastade boll och lekte med Astrid också. Till middag idag åt jag köttfärsfylld paprika. Sen har jag varit iväg på ett Step-pass. Det var lätt det svåraste tekniskt sett hittills. Sitter och pustar ut i soffan nu.

För exakt en månad sen idag gjorde jag en helkroppsmätning, idag var det dags igen. Resultatet blev -16,5cm och +0,5cm spänd överarm. Det är jag ordentligt nöjd med. Nu kör vi en månad till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar