söndag 17 februari 2013




Var aningen tung i huvudet när jag vaknade i morse, men det var en trevlig kväll igår. Under dagen idag var vi inne i Linköping, åt lunchbuffé på Plaza. Var inte något att hurra för direkt, men mätta blev vi. Var också och bytte en av Tobias högtalare som var trasig när han fick hem den, var inga problem att lösa det med killarna på netonnet. Jag köpte nya skor också, ej att förglömma. Så himla fina!


Jag har också varit på min absolut första gruppträning idag. Det blev Body Pump och herre gud vilken träningsverk jag kommer ha i morgon. Vi körde verkligen igenom hela kroppen och jag hängde på riktigt bra måste jag säga. Ja, jag kan nog sträcka mig till att säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Dessutom, det var jäkligt roligt!  Jag gillar verkligen styrketräning och här fick man verkligen pusha sig själv lite extra.


När jag kom hem från träningen stod middagen färdig, vilken lyx! Tobias hade gjort currykycklinggratäng. Nu blir det en väldigt lugn kväll i min onepiece, vi ska titta på Röjar Ralf. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar