måndag 18 februari 2013


Dagens frukost - turkisk yoghurt med en skvätt grädde, varma bär, hasselnötter och kokosflingor. Finn Crisp med bregott och ost och en kopp te. Sedan åkte jag trots min fruktansvärda träningsvärk till simhallen. Tyvärr hade jag helt glömt bort att det är sportlov. Det var enbart simning mellan 10.00-10.50, jag simmade i alla fall 30min. Kändes skönt att röra på sig eftersom jag skulle sitta i möte med jobbet under eftermiddagen.


Snabbt hem och äta lunch efter simningen, blev ägg och bacon. 




Under kvällen har vi haft möte med toastmasterparet, vi åt mysig middag framför brasan och pratade en himla massa. Till middag blev det tacopaj, grekisk sallad och guacamole. De är så roliga och härliga, de kommer bli en frisk fläkt på bröllopet det lovar jag. Självklart blev det en himla massa mys med Astrid, som avgudar båda Sarah och Arne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar