tisdag 5 mars 2013

Dagens middag, köttfärsås med zucchinipasta. En riktigt hit!

Älskar passionsfrukt i all form
Det är så struligt med jobbet nu så fy alltså! Vi har häller inga resurser att göra det bättre. Så istället för en vecka där jag jobbar Torsdagsdygnet och har min lediga helg jobbar jag Mån: 09.30-20, Ons: 09.30-20, Fre: 20-09.30 och Sön: 09.30-20. Just nu vet jag inte hur jag ska hålla ihop hela veckan. Idag har jag kommit ifatt hemma i alla fall, städat och tvättat. Under eftermiddag hade vi killarna från Egirs bygg här, de ska göra en offert på vårt planerade utbygge. Sen har jag varit iväg till gymmet och kört en timma Step. De där tjejerna är underbara, de berömmer och är så glada och snälla. Trots att jag hade dåligt med styrka idag gav det ändå så himla mycket att gå dit. Nu ska jag lägga mig i soffan framför tv:n och bara vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar