torsdag 28 februari 2013



Åkte hem en sväng efter jobbet, såg att jag fått mina tränings dvd:er med härliga Annika Sjöö. Mellan 40-45min långa träningspass som man verkligen svettas av. Perfekt för dagar när man inte hinner eller har lust att gå till gymmet! Jag lovar er, de är värda att investera i för de bränner ordentligt.
Idag har jag kört dubbla 30min pass på gymmet, först Cxworx och sen Step, genomsvettig och knallröd i hela ansiktet efteråt. Men är man ändå där kan man väl ge gärnet? Jag har börjat känna mig så stark sen jag började med passen. En härlig känsla! Ska köra på enda till sommaren nu.


Eftersom jag tränat kvällar hela den här veckan har jag inte hunnit varva ner en enda dag, så nu tog jag mig lite tid att bara ligga i soffan och titta på repriser från veckan på Play. Skönt att bara få vara ibland. Har vidrig smärta i överarmarna efter veckans Body Pump dessutom! Har ett härligt pass Zumba att se fram emot i morgon, men sen ska jag vila över helgen, kommer hända en massa roligt. Dessutom, i morgon har jag ett möte jag är ordentligt nervös över. Håller lite på den karamellen eftersom jag inte vet hur det blir med det än.



Till middag idag blev det en smidig lax med parmesan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar