fredag 1 mars 2013



Började denna härliga Fredag med ett pass functional moves, riktigt svettigt! Har ni inte beställt den än? Gör det nu, för de tar slut fort vilket är förståeligt. Passet är verkligen kanon. När jag kom från duschen hade Tobias fixat ägg och bacon till frukost, mm! 



Fick snabbt göra mig i ordning och rusa iväg på ett möte jag hade kl 10.00 på vägledningscentrum. Har lite spännande planer gällande framtiden och idag klarnade det ännu mera. Men än är det ett tag till det börjar hända grejer, men ni kommer få veta så småningom. 


Svängde förbi Kvarnen och veckohandlade. Lite av vad jag fyller min kyl och frys med den här veckan: Chili, färska hallon, kokosnöt, feferoni, crème fraiche, sparris, kålrot, hollandaisesås, kvarg, fiberhusk, philadephia, färsk blomkål, löksill, aioli, nötfärs, mandlar, hasselnötter, kokosmjöl, mandelmjöl, fibrex, turkisk yoghurt, sockerfri choklad, bregott med havssalt, pepsi max och färdiga frysta hamburgare.  


 Alltså ÅHH! Jag har varit och hämtat ut mina nya och otroligt snygga Nike Air idag, endast 220gram vägde dom. Jag var ju tvungen att väga dem och testa. Dom kommer definitivt få följa med på kvällens Zumbapass.


Nu blir det en snabb fika innan jag ska sätta igång och baka hamburgerbröd/frallor och så ska jag testa att göra en ny musli. Önska mig lycka till och ha en fortsatt trevlig Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar