onsdag 20 februari 2013


Vilken rolig dag! Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Astrid, sen åkte vi tillsammans och hämtade ut inbjudningskorten. De var så fina, väldigt nära att jag började snyfta där. Nu har jag en lång tid med kuvertskrivande framför mig. Jag beställde också en affisch med bilder från platsen där Tobias friade, den hänger så fint i hallen nu.  


Har fastnat helt i den här boken, kan inte sluta läsa!


Dagens middag - Pizza med strimlad lövbiff, champinjoner och bearnaisesås. Nu börjar jag närma mig perfektion när det gäller pizzabotten, men jag återkommer när jag verkligen lyckats! 


Har varit på en timmas Zumba-pass ikväll, äntligen tog jag mig dit! Jessica alltså, vilken energi. Man kan inte annat än bli glad. Dansa är dessutom himla roligt. Lovade att komma till ett Step-pass i morgon på dagen. Jag är lite rädd för Step faktiskt, så himla mycket steg att hålla reda på. Men det är teknikvecka, så det gäller att passa på. Passet i morgon är "bara" på 30 min och skulle vara aningen lättare. Jag håller tummarna för att dagens zumba inte ger mig samma mördande träningsvärk som Body Pumpen, för hur ska jag då klara av Step i morgon?  


Dessa godbitar till skor går jag och väntar på ska komma hem till mig vilken dag som helst!

1 kommentar:

  1. Jag vill ha receptet på din fulländade pizzabotten när den är där...
    /Arne

    SvaraRadera